حضور گسترده مردم در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر  

19:41 - 16 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۱۵۳
حضور گسترده مردم در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر
 
مردم تهران و دیگر شهرهای کشورمان در جشن‌های عید غدیر خم شرکت کردند.

خبرگزاری میزان - علیرضا زاکانی، شهردار تهران بعد از ظهر امروز -جمعه با حضور در مسیر جشن ۱۰ کیلومتری غدیر حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی، از آخرین وضعیت خدمات‌دهی به شهروندان بازدید کرد.

وی هم‌چنین در ادامه با استقرار در ستاد مدیریت بحران شهر تهران، در جریان آخرین اوضاع خیابان‌های محل برگزاری جشن مردمی مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر قرار گرفت.

دستگاه‌های خدمت‌رسان مختلف از ابتدای روز در محل ستاد مدیریت بحران شهر تهران، در حال رصد و تنظیم ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان مراسم هستند.

جشن میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر امروز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی با مشارکت میلیونی شهروندان تهرانی درحال برگزاری است.

 

در همین حال فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به استقرار پلیس در میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر، گفت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بکارگیری تمام ظرفیت پلیس‌های تخصصی از جمله پیشگیری آگاهی، یگان امداد و راهور نسبت به تأمین نظم و امنیت و آرامش شرکت‌کنندگان در مراسم مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر در صحنه حاضر است.

وی افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های مکرر درخصوص اعمال محدودیت‌های تردد در محدوده برگزاری مراسم از شهروندان انتظار می‌رود که همکاری لازم را با عوامل پلیس راهور داشته باشند.

فرمانده انتظامی پایتخت، اظهار کرد: کلیه واحدهای انتظامی از ابتدای مراسم جشن بزرگ غدیر تا پایان مراسم و عادی شدن وضعیت تردد در راستای تأمین امنیت شهروندان از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی مستقر هستند.

استقبال پرشور مردم از مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در حدفاصل میدان آزادی تا میدان امام حسین (ع)

 

رئیس جمهور به مراسم عید غدیر رفت

آیت‌الله رئیسی ساعتی پیش با حضور در میان جمعیت انبوه مردم در مراسم عید سعید غدیر شرکت کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: عید غدیرخم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *